Wednesday, July 29, 2015

wordless wednesday #19 2015

HARI RAYA 
2015
First day Raya kami pigi lawat my hubby's late aunt at Kg. Tudan, Tuaran for final respect. She passed away peacefully on the eve of Raya. So, ini tahun saya teda pi beraya di rumah aunty saya di Kimanis dan Kinarut.
Nda dapat pigi beraya hantar wakil pun boleh la. haha. received those pictures thru family watsapp during the first day of raya. seronoknya mereka!
saya pinjam gambar kawan saya si Rose. on the second day of Raya we managed to visit two open houses (Papar and Tamparuli). dari hujung dunia ke hujung dunia. we jalan at 930am and reached home at about 5pm. fuh! punya panat!
yeah, ada my fav kuih! kuih makmur and batang buruk! ini kawan bawa pigi opis. satu minggu after raya beaksfast kuih raya saja :)
jejak kasih di hari raya yang ke-9. ini dua orang ex-classmates saya time belajar di labuan. i think i haven't met them almost 10 years oh! masih comel ba kami kan? hahaha
thanks for the duit raya #forjadenandthia. itu angpau FROZEN paling manang ^.^ sayang mau buang itu paket angpau.

that's how i spent my raya this year. 
and more to come. haha. raya kan sebulan!

No comments:

Post a Comment